Advies & interimmanagement

Organisatie ontwikkeling assetmgt.

Uw organisatie laten aansluiten bij het assetmanagement systeem van uw klanten.

>> Lees verder

Inschrijven aanbesteding

Een winnend bod door assetmanagement en ISO 55000 te verwerken in uw aanbieding.

>> Lees verder

Projectadvies assetmanagement

Uw project of dienst optimaal laten aansluiten bij de assetmanagement doelstellingen van uw klant.

>> Lees verder

Organisatie ontwikkeling assetmanagement voor aannemers en service providers

Als service provider of aannemer levert u diensten op met name operationeel niveau. De kracht van uw organisatie zit in de technische expertise en ervaring op uw vakgebied. Uw organisatie wil zich verder ontwikkelen op het gebied van assetmanagement. Zo bent u ook op strategisch en tactisch niveau een goede sparringpartner voor uw klanten.

Processen van u en uw klanten

Assetmanagement model service providersAssetPouwer helpt u uw organisatie zo in te richten dat u uw producten en diensten aansluiten op de assetmanagement systemen en de processen van uw klanten. Wij gebruiken hiervoor een op ISO 55000 gebaseerd model. Als u over een kwaliteitsmanagement systeem conform ISO 9001 beschikt, helpen wij u met een optimale integratie daarmee.

Life cycle management

Veel aannemers en service providers leven diensten en producten op verschillende momenten in de life cycle van een systeem van de klant. Bijvoorbeeld ontwerp, nieuwbouw, onderhoud, modificaties en sloop. Wij helpen u, uw organisatie zo in te richten dat deze diensten en producten goed op elkaar af worden gestemd. Zo is uw klant op lange termijn beter af en groeit u van leverancier naar partner.

Prestatie verbetering

Door elk project continu te monitoren en te evalueren, kunt u continu uw prestaties verbeteren en de PDCA cyclus sluiten. Dit geldt binnen de projecten en services zelf maar zeker ook voor toekomstige producten en diensten. AssetPouwer helpt u te bepalen welke informatie zinvol is om te verzamelen en hoe u deze kunt inzetten zodat uw producten en diensten verbeteren en uw klanten hun doelstellingen beter halen.